2009. február 24., kedd


Sziasztok!:)
Nevem Pámer Hajnalka. Általában csak Hajninak hívnak, de a beceneveim közé tartozik még a Hajnal, Zorica, Zora…és az újaknak csak örülni tudok.:D
Zentán születtem, mint a legtöbb adai. Szüleim ketten vannak,bátyám egy van..kutyáim létszáma szinte mindig változik, ezért inkább nem részletezném..olvasni is csak azt szeretek, ami nem kötelező házi olvasmány. Tv-t nézni meg ki nem szeret???A kedvenc bla-bla-bla is már unalmas az ilyen önéletrajzokban. Inkább nem kínzom az olvasót. :D…Itt éltem mindig, ebben a kis községben. Sokan dicsérik ezt a települést, mivel szép a Tisza-partja és az Adica medencéi ahova mindenhonnan érkeznek látogatók. Én különösen szeretek fürdőzni a forró nyáron…annyira megszerettem a vizet még kiskoromban, hogy már egész fiatalon megtanultam úszni és beíratkoztam az adai úszóklubba. Be kell vallanom eleinte nagyon nehezek voltak az edzések, de idővel megszoktam és ma már arra sem tudok gondolni, hogy abbahagyjam a sportot. El is döntöttem, hogy a középiskolában sem fogom hanyagolni, mivel a lovaglást is elkezdtem már egy jó ideje…Úgy döntöttem, hogy Szabadkára szeretnék továbbmenni tanulni a Kosztolányi Dezső Tehetséggondozó Gimnázium –sport szakára…Sajnos Adán nincs esély télen edzeni, ezért is döntöttem úgy, hogy másik városban próbálkozok…Már alig van a 8. osztályból. Ezért is töltünk az osztálytársakkal együtt sok időt…Hétvégeként szoktunk bulizni. Téli szünetben még jégkorcsolyázni is elmentünk…Az osztály időnként szét tud hullani, de emígy nagyon összetartók vagyunk ám:P…Ezért is megjósolom hogy a ballagáson sok könny fog hullni…Megbeszéltük az osztállyal hogy attól még a középsuli minket nem fog elválasztani, és sokat megpróbálunk majd együtt bulizni…Regényt tudnék írni magamról-ezért csak a legfontosabbakat írtam le..aloha!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése