2009. február 24., kedd


BEMUTATKOZÁS
(Sebők Szabolcs 8.b)

Nem hinném hogy tudod, ki vagyok, de talán most megismersz 
Sebők Szabolcs vagyok, Adán élek. Ezek a lényegesebb dolgok. Egész régóta foglalkozom számítógépekkel, ebből adandóan (szerintem) értek is hozzá. Azért nem csak ezzel foglalkozom, szoktam zenét is hallgatni, és készíteni. Igen, jól hallottad, zenéket készítek. Milyet? Általában elektronikus zene (nem techno, igazából én sem tudom rendesen, hogy milyen műfaj). Mit hallgatok? Elsődlegesen Trance műfajú zenét, de szeretem a Punkot is valamint a Metált és Rockot is. Kedvenc együttesem Billy Talent, Linkin Park, Liquid Spill és még sorolhatnám :D
Régebben programozással foglalkoztam (Pascal/Delphi), de néha túlságosan „kockának” néztek. Aztán ráuntam (nem értettem eléggé hozzá XD). Áttértem a hardverre és a unixra. Ennyit a gépekről, mert már megint beindult a kocka funkció. A zenéről még annyit, hogy (valamennyire) tudok zongorázni. Kedvenc filmem a Karib Tenger Kalózai, remélem nem kell sorolnom hogy miért. Bár tévézni elég ritkán szoktam :D. Sportolásból nekem a szerény billentyűnyomkodás jut (már nagyon erősek az ujjaim XD). Öltözködés terén nem vagyok valami érdekes. Emo-t ki nem állhatom. Tehát nem vagyok valami extravagáns, inkább hétköznapi, megszokott cuccokat viselek.
Régebben Anime rajongó voltam, de erről valahogy sikerült tudtom nélkül leszokni. Nem tudom hogyan csináltam.
Kaja terén, csak annyit hogy majdnem mindent megeszek, KIVÉVE a zöldségeket  Vajon miért…
Mit mondjak még? Nem vagyok az a típus, aki éjjeli háromkor tökrészegen állít haza, cigivel a szájában, vodkásüveggel a kezében.
Nem egyszerű felidegesíteni, de ha valaki átlépi a határt, az nagyon ráfázik (talán az lehetne még itt a gond, hogy az a határ nagyon alacsonyan van). Na, kockuljunk ismét. Hobbiszinten foglalkozom ezekkel: 3D Modellezés (vagy animálás), zenekészítés, számítógépjavítás (te is elhozhatod, ha gondod van vele :D ). Fanatikus WoW-os voltam, de valahogy (egy ideig gép híján) leszoktam róla, azót a csak néha játszom.
Nem mondhatnám, hogy halom barátom van, de azok akik vannak, azok IGAZ barátok (…).
Remélem, hogy sikerült valamennyire megismerned engem. Soraimat az elérhetőségeimmel zárom, ha igényt tartasz rá :D Kedvenc oldalaim (a neten): http://hup.hu http://prohardver.hu http://poznanici.com (jelöljél,ha fent vagy :P)
Tehát:
Email: szabee@sksyu.net vagy bdeszabi@freemail.hu vagy info@sszaby.cjb.net
Honlapom: http://szabeeweb.extra.hu (ezen az oldalon igazából csak szögletes oldalam villantom meg)
Telefonszám: csak az kapja el, aki elkéri
Cím: úgyszintén
Blogom: http://hup.hu/blog/15100

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése