2009. február 24., kedd


Bemutatkozás

Az én nevem Nagy Zoltán és a Cseh Károly Általános Iskolába tanulok. 14 éves vagyok és
február 24.-én töltöm be a 15.-dik életévem! Eddigi tanulmányi eredményeimmel meg vagyok
elégedve. Az adai kézilabda csapatba a kapus szerepét töltöm be ami nem a legkönnyebb!
Igyekszem mindig a maximumot hozni de mint minden embernek nekem is vannak nehéz
napjaim. Azt hittem, hogy ez a nyolcadik osztály csupa móka és kacagás lesz, de sajnos csalódtam!
Itt aztán tényleg le kell ülni és tanulni mert nagyon nehéz! Meg kell dolgozni a jó jegyekért mert
a felvételi nem lesz elég a jó iskolákhoz. Kedvenc internetes oldalam a Poznanici! Legkedveltebb
együttesem a Linkin Park. Szeretem a horror flmeket, de azért a vigjátékok vannak előnyben.
Azt hogy hova szeretnék menni tovább tanulni még nem tudom pontosan. Vagy zentára vagy pedig
becsére. Kedvenc szórakozóhelyeim Adán az UNO meg az Isi Csárda! Bár az utóbbiba már nem igen
engednek be minket. Kedvenc sportjaim a kézilabda, meg a foci! Ezen az E-mail cimen elérhettek:
szentperec@citromail.hu MSN címem szentperec@hotmail.com Nemsokára itt a ballagás! Örülök
mert jobb párt asszem nem is kaphattam volna. Török Andreánál jobbat???........... Na a többit majd
személyesen! Akkor csá mindenkinek 8.b-FOREWER
Mizu???

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése