2009. február 24., kedd


Engem Emesének hívnak…
1994. május 5.én Zentán jöttem világra. Imádok az osztálytársaimmal lenni… 8.B 4EVER.Én nagyon szeretem az osztályomat! Akármit is mondanak mások,én nagyon nem várom h ellbalagjak… Szabadidőmben netezek,TV-zek, táncolok vagy a többiekkel lógok. Nagyon szeretek táncolni,van mikor szinte az egész napomat avval töltöm… Aki ismer az tudja h nagyon sokat szeretek beszélni,sőtt inkább rengeteget,mindegy h miről,van mikor csak fecsegek.. mint pl:most… :D Lehet h néha befoghatnám a szám,de nekem nem megy… xD és vgül is nem bánom,ijen emberek is kellenek a világra… Azt h hova akarok vagy szeretnék tovább menni suliba ne kérdezd, mert még én sem tudom… Talán közgázra… De még nem biztos… Hát talán magamról ennyit… Nem untatok zovább senkit!  Hello…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése