2009. február 24., kedd


Az én nevem Vukor Alexandra. De általában csak Szandrának hívnak…Zentán születtem 1994.április 15.én. szabadidőmben sokat vagyok a barátaimmal,netezem,tv -zem és még sok mást csinálok. Sportolni nagyon nem szeretek….meg nemis szabad,tornabol is fel vagyok mentve. szerencsére kedvenc ételem a pizza,palacsinta meg a spagetti. Italom a Pepsi meg a Sangriaszinem a fekete,lila meg a piros. Szeretek nagyon bulizni,főleg az osztálytársaimmal akiket nagyon-nagyon szeretek. A ballagást meg nem várom,egyálltalán nem… Van két macskám,1kutyám,teknősöm és 1 hörcsögöm. Zenét hallgatni is szeretek. Kedvenc együtteseim: sum 41,blin 182,bullet for my valentine.stb. Egezsségügyire szeretnék tovább menni. Pontosabban gyógytornásznak vagy szülész-nőgyógyásznak. Hát röviden ennyit rólam. :-) Sziasztok…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése