2009. február 26., csütörtök


Bemutatkozás
A nevem Sterbik Anita, de az ismerőseim csak Ancsának hívnak. Zentán születtem 1994. 04. 27. Szabadidőmbe netezek, tévézek és nagyon szeretek bulizni na meg aludni délutánonként tanulás hejet ezért gyakran nincs meg a házim. Legtöbbször szombaton szoktam menni a városba barátaimmal főleg az osztálytársaimmal. Az Isibe szoktunk járni egész mostanáig, mert az egyik barátom felfordulást csinált ezért kitiltották. Na mindegy … Járok kézilabdára, heti 5 edzésem van ami nagyon nehéz. De azért szeretem. Kedvenc ételeim pizza, palacsinta és a spagetti. Italaim Pepsi ,sör meg üdítők. Van 2 kutyám Tökmag és Picúr. Kedvenc színeim lila barna és fekete. Együtteseim sok van , ezért is nem írom le mert nem tudnám abba hagyni. Rengeteg filmet megnéztem már, de a Harry Potter a kedvencem. Már többször is kiolvastam mind a 7 könyvet. A barátnőm szerint ez már mánia nálam…na mindegy. Na ennyit rólam… csá!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése