2009. február 24., kedd


Hello! Nevem Szalóki Róbert. Ugyebár ez a netre fog felkerülni, vagyis most ahogy olvasod gondolom már fent is van. Nem vagyok valami irkálós tipus, de hát ha muszály, elmesélhetem hogy pontosabban ki is vagyok.
Well. 1994 szept 28 – szerdán születtem. Azt nem fogom elmondani hány kilósan, mivel az nem tudom. Viszont a súlyom, vagyis a mostani 50-60 közt van. Legtöbbször. Most ugrok egy nagyot. A suliba szeretek járni. Vagyis mégse. Vagy talán mégis. Vagy mégse? Na ez lényegtelen. Néha igen néha nem. Úgy aránylag. Sportolni viszont kedvelek. Szoktam sulyokat emelgetni :) . Régebben jártam focira de elegem lett a tanárból is meg rájöttem arra, hogy nem kedvelek egy labda után szaladgálni. Nem nekem való az. Szeretek úszni, aránylag futni is. Kedvelem a motrokat. Bár sokan azt mondják hogy nem jó az mert veszélyes meg minden az auto pedig biztonságos mert négy kereke van. Régebben az autókat kedveltem, de mindegy. Különben meg a véleményem hogy min kettő veszélyes ha rosszul használják. Nem hinném hogy száguldani fogok ezerrel, de azt se hogy nem fogok egy kicsit gyorsabban menni. Elég sok mindent szeretek csinálni. Mondott a tanárnő egy pár példát hogy mit is írjak. Ízlés, öltözet… Bár nem tudom mit írjak az öltözkedésemröl. Magamnak jól öltözködök… Egy pill… Szóval. azért írtam hogy várj egy pillanatot mert megkérdeztem egy lány aki itt ül közel hozzám hogy mit gondol :) Azt mondta jól öltözködöm :D. Szóval, jól. Ízlésem… Háááááát az ízlésemre pedig nem nagyon tudom mit írjak. Zenék közül kedvelem a… Disco, Techno, E.Techno, Minimal, Rock, Rap, Metal, … Vagyis mindent ami tetszik. Különben szeretem a zenét, és DJ is szeretnék lenni. Eddig jól is megy, mert van 3 DJ aki haverom, és azt mondják jól csinálom. A nevem Dj Veer, ha esetleg érdekelne:p . Szeretek számítógépezni is. Sok mindenhez értek. Mármind a számítógépen gondolom. De lehet hogy nem csak ott. Iskolai átlagom 4 es és tartom is. A piákról. Legtöbbször vizet iszom :D kóla a második. Nem szoktam részegeskedni az alkohollal, csak mértékkel :). Nem cigizek meg nem is drogozok. Szeretek szórakozni, bulizni. Szerintem ennyi. Ja és még a kaja. Szeretema kaját, szeretem szinte minden fajtáit is :). Tehát akkor ennyi lenne.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése