2009. február 24., kedd


Csá!
Newem Zombori Péter! A haweroknak csak Zombi! Emigy 1994 ápr.22 én születem! A kedwenc sportom a foci én is focizok! A kedvenc csapatom az Inter meg a Manchester! Kedvenc játékosom nincs! 14 éwes wok még, de már szeretek BULIZNI! Alig wárom mindig a hétwégét…XD…! Sok mindent szeretek de a kedvenc kajám a pizza! Kedwenc italom sok wan beleértwe az alkohol is…..XD…! A sulit a tanulás wéget nem nagyon szeretem de wiszont legaláb sokat lehet hülyülni a hawerokal! Zenét nagyon szeretek hallgatni! Sok féle zenét szeretem de a kedwenceim: PunK, Metál…. de mindent meg hallgatok! A hawerokal hétwégén wárosba wagzunk! A hawerok: Rákos, Nik, Boja, Zoli… lányok: Andy, Szandra, Lia,…….! Wan két tesóm Robi és Zoli akikkel jól megwagyok! A kedwenc sorozatom a Barátok közt! De emigy mindent meg nézek de szeretem még szerdán a Dr. House t! Utálom az emósokat! De a PunKokat szeretem! Szeretem a motrokat de az autókat jobban mert biztomságosab meg szebbek de wégülis mind a kettőwel lehet csajozni úgy hogy mindegy! A tanulmányi eredményeim viszonylag jók! De a tanulni nem anyira szeretek! Az újév nálam wolt ami nagyon jó BULI wolt csak hamar wéget ért! 25 en voltunk! Azért én még egy újévet tartanák igaz ez is nagyon jó wolt mert reggel 9 kor lett wége!
Na Syasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése