2009. február 23., hétfő

Hello

A nevem Raffai Éva. 1994 októberében láttam meg a napvilágot. A 8.B osztélyba járok.,Nagyon szeretem a zenét. 9 évig jártam zeneiskolába, amelyet tavaly fejeztem be. 10 éve járok táncra. Énekléssel is foglalkozom. Szeretem az állatokat, legfőképpen a kutyákat és a lovakat. Van egy kutyusom akit Kiaranak neveztem el, és két idétlen macskám, akik folyton ő körülötte nyávognak. Nem azért, nem vagyok én macskaellenes.dehát….. Kedvenc évszakom a nyár ,mert olyankor mindenki jókedvű és az idő is kellemes(kivéve amikor +40 Cْ-t mérünk) .Szeretek olvasni,de nem mindent. Legfőképpen a krimiket és a szerelmes drámákat. Stephen King a kedvencem. Sokat gondolkodtam merre menjek középiskolába. Nagyon szerettem volna a középzeneibe ,de végül a gimi mellet döntöttem. Majd meglátjuk… Rengeteg filmet láttam. Amik legjobban megfogtak: Dirty Dancing2,Bajos csajok, Büszkeség és balítélet,Step up 1-2,A zongorista ,Parfüm,de még ezen kívül sok-sok van. A kedvenc sorozatom a Dr.House.Nem vagyok egy külön zenei stílushoz leragadva,de a kedvenceim a gospel,r’n’b,blues,jazz a cubai zene ,ska és a soul.Nem szeretem ,ha valaki szarkasztikus ,és ha kihasználja a másikat. A legjobb barátnőm Pámer Hajnalka akivel születésünktől fogva jóban vagyunk. Minden titkom megtartja . Számít ha az embernek igaz barátai vannak ,és nem csupán csak olyanok,akik egyik nap jönnek,a másik nap mennek… Sokat szenvedtem már sok minden miatt ,de túléltem,mert ez az élet rendje. A legnagyobb vágyam ,hogy egyszer kijussak Cubába a latin zene és tánc otthonáb,és még Olaszországba is eljussak. Ha majd idősebb leszek ,komolyabban elgondolkodom ,vajon mi életem célja,de most ,míg még fiatal vagyok ,megpróbálom élvezni a világot.De végül is örülök ,mert nem születtem semmi rendellenséggel ,és hálát adok ,hogy itt nyomorgathatom magam ebben a keserű világban.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése